Een kleine greep:

Community functionaliteiten

Agenda

Elke vereniging organiseert activiteiten. Of het nu gaat om de jaarlijkse algemene vergadering of een borrel, seminar of bijeenkomst. Met de agenda module kunt u deze bijeenkomsten op een eenvoudige maar duidelijke manier kenbaar maken op de website en eventueel in de app. Leden of bezoekers kunnen zich natuurlijk eenvoudig aanmelden voor evenementen of activiteiten.

Exporteren van opgeslagen gegevens

Alle opgeslagen gegevens, van bijvoorbeeld inschrijvingen op agendapunten, blijven bestaan in het CMS. Deze zijn vervolgens eenvoudig te exporteren naar Excel zodat eventueel gewenste opvolging plaats kan vinden. Dit kan zijn een rapportage maken of het klaar zetten van een mailmerge.

Facturatie module

Met het automatiseren van het facturatieproces kunnen de administratieve lasten verder verlicht worden. In het facturatiegedeelte van het CMS kan automatisch een factuur voor de contributie (of andere zelf in te stellen facturen) aangemaakt en digitaal verstuurd worden. Nadat handmatig gecontroleerd is of de betaling is ontvangen, kan de betreffende factuur aangemerkt worden als betaald. Doordat in de ledenadministratie vervolgens zichtbaar is wat de betaalstatus is van een lid kunnen tevens automatische betalingsherinneringen verstuurd worden. Binnen het besloten deel en de plek waar leden eigen gegevens kunnen wijzigen worden tevens per lid de gestuurde (en openstaande) facturen getoond. Hierdoor kunnen leden altijd online de stand van betalingen of ontvangen facturen inzien.

Fotoalbums

Elke vereniging organiseert bijeenkomsten met leden waarop foto’s gemaakt worden. Met de fotoalbum module kunt u deze foto’s voor leden op de website plaatsen. U kunt albums aanmaken, losse foto’s publiceren, enz.

Kennisbank en publicaties

Uw documenten zoals notulen, jaarverslagen, publicaties, whitepapers en andere documenten kunt u op een eenvoudige wijze toevoegen aan het CMS. De module genereert een link naar dit document. Deze link kunt u opnemen in de tekst op een pagina of bericht. Zodra de bezoeker op de link klikt, zal het document gedownload kunnen worden. Ook is het mogelijk een complete interactieve kennisbank te plaatsen waar een gebruiker eenvoudig een groter aantal publicaties kan doorzoeken.

Ledenadministratie en “Mijn vereniging”

Deze module voorziet in een complete ledenadministratie welke wordt ingericht met uw velden en gegevens. Uw leden kunnen inloggen in een besloten gedeelte van de website. Hier kunnen zij informatie vinden die alleen bedoeld is voor leden. In een eigen profielpagina kunnen zij eigen gegevens inzien waarmee ze bekend staan bij de vereniging. Zij kunnen hun eigen gegevens inzien of wijzigen, zich aanmelden voor events of reageren op artikelen. Een complete interactieve omgeving, website of app.

Nieuwsberichten

Deze module is standaard verwerkt in het Thirdwave CMS. U kunt eenvoudig uw nieuwsberichten, aangevuld met foto’s, links en ander materiaal via het CMS publiceren. Daarnaast kunt u aangeven welke berichten extra aandacht moeten krijgen. Deze berichten krijgen dan een prominente plaats op uw website. Natuurlijk is het mogelijk om berichten te delen via Social Media of een reactie formulier te tonen waarmee bezoeker kunnen reageren op het bericht.

Nieuwsbrieven

Met het extern gekoppelde mailingsysteem (MailCamp) kan een professionele nieuwsbrief verstuurd worden in de gewenste opmaak. De e-mailadressen kunnen vanuit de ledenadministratie samengevoegd worden tot ontvangerslijsten. Op die manier wordt verzekerd dat bij iedere mailing gebruik wordt gemaakt van de meest actuele lijst met e-mailadressen van de leden. Voor het versturen van e-mailings wordt één standaardsjabloon ingericht die aansluit op de vormgeving van de website.

PE-Online

Binnen de webomgeving kan de PE module worden ingericht waarmee u leden een eenvoudige en centrale plek biedt om de behaalde punten te registeren, aan te melden of controleren. Met een steekproef of audit kunt u inzicht houden en rapportages ontvangen over de gewenste richtlijnen in het kader van de Permanente Educatie. Deze module wordt op maat ingericht.

Register en zoekfunctie

Zoeken naar aangesloten leden is een veelgevraagde module. We bieden daarom een uitgebreide module voor een register of dynamische ledenlijst. Bijvoorbeeld een lijstweergave en overzicht van basis van Google Maps. Daarnaast kan op basis van de beschikbare gegevens in de ledenadministratie kan ook een zoekveld worden ingericht waarmee op naam, plaats of locatie gezocht kan worden. Per lid is een detailpagina beschikbaar met alle gegevens per lid.

Sociale Media

Tegenwoordig zijn social media niet meer weg te denken uit een website. Op de te realiseren omgeving zullen media als Twitter, Facebook, YouTube en Linkedin met een “share” of “like” button aanwezig zijn op iedere pagina. Hiermee kunnen bezoekers eenvoudig de specifieke pagina via social media delen. Daarnaast kan een Twitter- of Facebookfeed worden getoond of een YouTube kanaal gekoppeld.

Veel gestelde vragen module (FAQ)

Krijgt u vaak dezelfde vraag per email of persoonlijk van leden? Met deze module kunt u zelf de meest gestelde vragen binnen uw vereniging vastleggen en het antwoord daarop publiceren. Zo voorkomt u een stort vloed aan communicatie tussen leden onderling, bestuur, etc. De vragen en de bijbehorende antwoorden zijn eenvoudig via het CMS te wijzigen of aan te vullen.

Weblog

Binnen de website kan een blog module worden ingericht waarmee opinie en verhalen gedeeld kunnen worden. Een blog bestaat typisch uit een auteur, datum, titel en tekst waarmee ook relaties gelegd kunnen worden met andere contentbronnen. Uitgebreid met een reactie formulier en Social share functies biedt deze module alle ruimte voor opinie en interactie.

Zoekfunctie

Dit standaard onderdeel van het CMS geeft de mogelijkheid de gehele website te doorzoeken op woorden of een combinatie van woorden.

Meer weten over prijzen en opties?
Vul dan het formulier in.